2003-12-30 19:56:00盲中中到處中

心停頓

我唔知點解..當一個人既時候特別想起你..但我想起你又如何呀??你都不會在我身邊同我,玩同我笑..我有時仲會覺得你係唔係愈來愈唔中意我啦..因為你已經唔再著緊我啦..到底我地之間係唔係有問題呢??係唔係我地溝通唔夠呢??聖誕前..因為你有好多聚會又或者你有野做..又或者係你所講甘..office裝潢而上唔到網..但我總覺得我地好似少左溝通甘..你應承我既野都好多..但你一件都無做到俾我睇..真係令到我空歡喜一場..我時不時都安慰自己..我地依家傾計唔多..係因為你事業可發揮既機會黎左啦..你會好努者甘搛錢又或者你係因為唔想影響我會考而少左同我聊..但依d都係我自己用黎安慰自己既藉口..不如你話我之..你係唔係真係忙左呀..我真係覺得你唔同以前甘著緊我啦..係唔係你對我已淡啦..
但即使你真係唔再中意我..我都覺得你係無錯既..因為以前你緊我既時候,我唔嗲唔吊..當你既著緊都唔放向心到..但當你依家忙左..唔再擺甘多時間向我身邊既時候..我又亂想野..我真係唔知點解會甘呀我真係犯賤呀..
每次打俾你你都有野做..而我就好似長唔大甘..仲成日都掛住玩..仲有呀..我好希望你第日有咩野都對我講..我需要既係一個坦白卒直既人..因為我唔想你呃我呀..你講左俾我聽我就一定會接受現實..你唔好以為唔同我講就係為左我好..你甘做只會傷害到我既心..因為我覺得無咩事我係接唔住ga..所以好希望你第日做既事係對你好對我好..又或對我唔好既事都要講..因為我唔想人地背版我..呃我..我真係會唔開心ga..我會控制自己唔林你太多..因為你以後忙到唔穩我..甘我都唔使甘傷心..唔會甘亂想你做緊咩..因為我唔想自己成日都晒d時間向依d地方呀..或者注定我向感情路上係失敗既呢..我唔再去計啦..順其自然啦..