2003-12-14 14:21:00盲中中到處中

相思之苦

那次誰碰上了誰 雨帶雷雨傘破損 我與誰臉上滴雨水
我笑言雨快要停 卻錯失不聞不問哪是誰 轉身去

文明路上有猛風 吹到我心碎 黃花崗找不到焦距
長堤大道裏再追 海珠區今夜只得我 找愛侶
尋找過 她不再住這裏 石室之中知否那天會去 baby~
沿江去 no~ 不管有沒根據 越秀早經過 走出天河 怎麼可爭取
要到哪方找證據 要到哪邊找愛侶
要到哪刻彼此相對 以免再空虛
再會面 心底感受哪會減退
公園門前 不需傳言 一雙一對 oh baby~
要到哪方找證據 要到哪邊找愛侶
要到哪天彼此相對 以免再空虛
到日落 心想「算吧」 正要歸去
公園門前足跡再現風裡

文明路上有猛風 吹我倆思緒 黃花崗不需再失去
長堤大道買汽水 海珠區今夜咖啡店 擁愛侶
能跟妳 終於結伴相對 石室之中請將我心佔據 (那次誰碰上了誰)
沿江去 yeah~江水迫岸清脆 越秀早經過 走出天河 心花開一堆
oh baby say ~
我信我找到證據 我信我找到愛侶
到了這刻彼此相對 以免再空虛
再會面 心底感受哪會減退
公園門前 不需傳言 一雙一對
我信我找到證據 我信我找到愛侶
到了這刻彼此相對 以免再空虛
縱未料 他朝結局 愛到幾歲
此刻情人 不準妳話歸去
Oh baby you are my love
依首歌有好多都提出左廣州既特色..我好耐無返去啦..到底你變了多少呀??我想跟著你變呀.可惜..我地己有大半年無見啦..廣州..我真係好掛住你呀..我真係好想返去呀..我真係好想踏足依個地方呀..因為距帶俾我好多開心既回憶..依度有我既好朋友..有我既親人..有好多好多值得點味既野..我一想起就覺得好心酸..因為我一次俾一次少返去..想起每年我都可以返去幾次..真係好開心呀..見到好多我好想見既人..我返去既機會愈來愈渺小啦..我想到時只有你記得我..我都記不起你啦..因為你已變了..已不是我以前腦海中既廣州.但我都會接受你既新面貌同要好快甘習慣你既面貌~~
我向依度好孤獨好寂寞..生活再沒有什麼色彩..但我信..命運在我手..我要堅強起黎..既然生活無色彩..甘我就主動去加添一d色彩啦..我一定要返廣州..若果我真係有時間既話..希望有啦..一定會有ga~~~~