2003-12-08 21:47:00盲中中到處中

又失望一次啦

我又要失望啦..我參加左北京交流團..但自己都預左可以去既機會係好微..唔係因為無信心只係真係名額有限..個個interview都好叻..大家都不相白撞..但我都幫自己留左後路..一心想住既然甘唔好彩無得去北京..都安慰自己..唔緊要啦..依次去唔到..我仲有機會既..因為我大個有錢都可以去啦..但依家既問題係我連我既後路都封死左呀..就係想住可以返去大陸玩幾日..做一次聖誕老人..派禮物俾我d至愛朋友..全部都係親手做..但可惜依家咩都無啦..只可以留向屋企邊到都唔使去啦..因為學校又安排左好多補課俾我地啦..我覺得今年既中五真係我歷史以黎最難忘既學習生涯呀..係因為今年既疲勞又充實//見到好多同學都好努力甘準備考試..個心都唔知點甘..因為對自己無甘大既信心呀..同幾百萬既會考生爭幾千個學位..真係好微呀..不過點都好啦..我一定會盡力..幾多個學位都好..我都要爭..因為我真係唔可以甘失敗ga..