2005-02-05 00:42:49anna

2月3日last day??

哎呀~其實我一直都以為考完mock之後先係last day ga~
點知原來好多人都覺得2 月3已經係last day la~
係咪我比較白痴呢???
如果唔係我一定大影特影la~a
haha~
不過lie~上eng堂個陣~我同lala都影左好多搞笑相~
有幾張連拍la~同埋eddie既黑白相~
我都係最鍾意放學同rita影既呢一張ar~
因為我岩岩訓醒ma~
佢拎住個個公仔係我同congee & lala去行街既時候買ga~
知佢滿意就ok la~
我今日用左我一整日既時間去籌備特別既野比我既成事7A同學仔~
um......希望你地收到會happy la~
我會係考完mock既第一日返比你地ga~
大家都要努力d係mock la!!
加油ar!!
========================================================================

我重要寫埋2月2日同congee & lala去行街既事ar~
haha~
sorry ar congee!!我遲大到~累你要等添~下次我一定會準時ga~
我地行左朗豪坊ar!!
第1次行晒咁多層~good!!不過好攰lor!!
因為睇左多野~又買左siu份禮物!!!
之後去左元綠食野ar~
原本我同congee都以為 lala既coupon同得~以為有壽司送~重諗定叫咩添~
好彩後尾發覺過左期炸~
haha~
唔係就.......................
不過都好開心ar!!
之後去行旺中~
wa........................
好多人ar!!好辛苦ar!!跟本行個陣都無法傾到計wo~
激死人la!!
不過我地3個有d收穫ar!
一人買左一條頸鏈~
我地要約定一齊帶ar!!
知道ma!!
考完mock之後點都要去行多次ar!!
我要去買playboy既散字包la~
唔知你地又得唔得閒陪我呢????