2005-01-28 19:33:50anna

好記得有一次鄭sir補課既時候講左一個例子比我地聽~
佢話~
經常打扮得好靚著得好正既時候~
心裡面好希望好希望見到自己心愛既人出現~
或者會專登去撞佢~
但係通常個個人都唔會出現~
反而當你最最最狼狽同打扮得十分求其或者成個傻婆~
無咩心理準備咁既時候
佢就會偏偏係呢時候出現!~
當你心裡面感到不奮同尷尬~佢就會好有型咁同你打招呼!!
UM...............
我唔記得佢講呢個例子既真正係想講D咩比我地知~
但我就好深深記得呢個例子~
因為我成日都會遇到咁既事~
當我認為最OK. GOOD FIT既時候~
想見既人係永遠都唔會出現~(當然la~我想見既人未必一定係我鍾意既人la~)
偏偏周身一袋二袋~或者岩岩買完"送"返屋企就會遇到LA~
哎呀!!!真係激鬼死AR!!!
唔知你地有無試過呢~
有既話你一定會明我既感受ga~
係幾咁唔抵ga~
========================================================================
所以話呢~
緣呢字真係玩死人................
但係我好記得有人講過其實無緣既存在~
當你覺得成日見到同一個人~
只不過係由於你經常留意住呢個人既出現~
其實你見到佢同見到其他人既機會率係一無一樣ga~
我聽既時候我都覺得幾有道理wo~
唉!!
真係唔知信唔信緣好ar~