2005-01-13 23:29:37anna

YUNG"S BIRTHDAY~

星期2小容生日........
好多人去左飲茶同佢慶祝~
比左一個大驚喜佢~見到佢咁開心~我都好開心ar!!
佢真係大個女la!!
個蛋糕好特別ga~有3層~
3層都唔同味~好正ar!!
除左士多啤梨........
個日lunch我又偷走左la~
返到home勁訓..........

um.......
今日我又自動調節假期la~
因為返左學咁耐有d頂唔順lu....
開左學無幾耐但係我已經唔太想再返.............
o!真係懶左唔少~
諗起舊年日日返咁早都撐得住.....
真係懶左唔少ar~

今日原本係清閒既一日~
但係因為某一個人既無聊行為破壞左~
激死我AR!!

========================================================================

其實眼見既野可唔可以做事實呢???
可能親眼所見親耳所都同事實有出入~
咁又可以用什麼作準呢....
是非是出自人口~
但是人是否能準確判斷真相........
近排都聽到d幾出奇既事~
我只能期求呢件事唔係真~