2006-03-31 17:05:34”★_﹎AN!TA,,

真心的..*




好耐都冇打新聞台larrrr..."
其實好多時都好想打..
但係又唔知打咩好..."
哩排過得去larrrr...雖然我有唔開心..
但係我仲撐得住...ummmmm..."
anyway..我信我得garr..因為我1d都唔軟弱...
ummmm.....個日同詩講開....
其實...我真係好希望sharon可以開開心心..
因為見到佢開心..作為fd geee..又點會唔開心lee???
又邊個唔想見到自己ge好朋友開心ge sin...
我祝佢可以幸福快樂..."!!!!!!!!!!!!!!!!
而我其他ge朋友.....其實..今年生日都冇同d fd講d咩...
係到講埋larrrr..."或者您地冇我新聞台唔緊要..我都會想講..."

詩..您有咩事都1定要搵我丫..知ma????
ymh..雖然我地之間鬧過好多次交..但係..我唔想您因為d 小事而唔開心garr.."
saikuan...您識咁就好larrr...希望您今次真係做到larrr..."
suki&蛋man..雖然... 係今年sin同您地fd..但係好多謝您地..給我咁多歡樂.."
2哥..無時無刻..您都咁就您個妹我..咁聽我講野...咁支持我...我好開心您咁體諒您哩個妹....多謝..."
sharon..只要您開心我就快樂...!!祝您幸福快樂...快d搵到您ge真愛.."仲有...要掛住我地garrrr.."
鋮...我都好多謝您咁支持我...永遠我對您發任何ge脾氣..唔理我岩定錯..您都會第一時間黎琑我..就我....thzzzzzzz..."
candi..雖然我同您從來都唔同班..但係..我都會知您d脾氣..."好想有人去了解您..去理您多d..."我明garrr..."
打住咁多sin..去補習..*