2006-02-17 21:12:19”★_﹎AN!TA,,

唉唉唉..*






今日發生左好多野....
尋晚12點幾訓..勁...!!!!
點知..5點幾姑姐老豆叫我起身...
我以為咩事..佢地就話..醫生打電話黎...
話阿麻唔係好得...咁樣子...aiiii...
之後..打比大哥..講比佢聽..佢話即刻番黎...
換3...即刻落樓下...好趕咁去到hospital...
after that...去到病房..見到阿麻好辛苦...
真係唔忍心睇..不過...aiiiiiiiii..."7點鐘大哥車我...
番屋企....之後..我番學..放學打比姑姐問阿麻點..
佢話...醫生打左支止痛針...佢好似訓著左咁...
之後..訓覺...訓完番學..上堂..好嬲..."今日其實心情唔係咁好..
但係suki都激嬲左我....aiiiiiii..算larrr...
我都冇話比佢聽..算larrrr..after that...去左m記..同ymh...
之後...apple黎左..係到做功課..haaaaa..."
之後去左補習..我要比心機.."!!!!!
之後鋮黎接我..去左金豬食野.....之後...打電話比大哥..
問佢阿麻點..佢話...去到阿麻都好似係昏迷狀態咁..."!!!!!
佢話都係哩幾日ge事..aiiiiiiiii...我都還可以...."
但係大哥同埋姑姐..由其是係姑姐..worli 佢..aiiiiiiii.."
after that....番屋企....之後...老豆同姑姐都番左黎...
ummmmmmm..食面...."online..頭先同姑姐傾左陣計....
見到佢喊...好唔開心.......又諗番起媽咪個陣....aiiiiiiii..
我都知..aiiiiiiiiiiiii.....我又跟住1齊喊...冇用...
aiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...........