2006-02-16 21:04:03”★_﹎AN!TA,,

To YMH..




其實由初二開始...
我覺得我地哩一班就一D都唔團結...
我經歷過比人排斥..冇人幫我GE時候...
我最初有唔開心...喊過...問過點解佢地要咁對我???
到左最後...而家已經初三...初中GE最後一年...
初頭我聽到有人講我是非...我都會唔開心..
但相對黎講..已經冇以前咁唔開心..雖然都有...
但係...到左而家...我唔係話D乜野..只係唔會再咁在意LARRRR.."
如果有人係要講我GE..唔緊要..繼續..我唔會嬲唔會唔開心...
我亦都唔會講番您...唔會阻止您...您可以繼續..."

YMH...我地鬧過好多次交...我唔想我地真係因為D小事而令大家面阻阻..
做唔到FD咁樣....您之前同人講唔鍾意我..我都有唔開心...
但係...我敢承認..我聽到您講我..我心有不忿都有講您...
我敢認..我真係敢認...點解做得出唔怕認LEEE??RITE????
其實..我唔知..我係您心目中係一個咩人...好又好..唔好又好...
我只係見到您哩2日唔開心...所以先打哩篇野...如果您唔鍾意GE話..
可以同我講..我冇所謂GARRRR...."!!!!我唔知我可以講D咩可以安慰到您..
我靜係識講...您冇事ar maa????黎個擁抱sin..."ummmmm..
因為我驚我講左d咩..您會更加唔開心....弄巧成拙...咁就唔好larrr.."
我只可以講...有時有D野放開D...唔好太在意...因為我知道...
有時有D野太在意..只會令到自己唔開心..."您明ma?????

我唔知您msn係話緊邊個..我梗係希望您講緊個個唔係我larrrr..."
不過...最緊要一樣野larrrr...唔好咁唔開心larrrr..."
反正您明白...邊個對您好邊個對您唔好....向好個方面諗..."
咪仲好..係咪???咁咪仲開心..."我知道您都好識諗...唔講咁多LARR
一陣您話我煩丫.."!!!!HAAAAA...ANYWAY...TAKE CARE.."!
我唔知咁講...您會唔會覺得好多餘之類larrr..不過...係我真心garr..
希望您...ummmmmmmmmmmmmmmmm..."