2006-02-01 00:13:27”★_﹎AN!TA,,

新年快樂..






hey.."
話咁快...
我地又放左1個星期假啦.."
大家係哩個假期做過d咩咁丫?????"
開心or唔開心????梗係開心larr..係咪???haa.."
新1年worrr...點可以唔開心丫???????"haaaa..."
仲有唔夠1個星期番學larrr..好唔捨得丫.."!!!!!
咁快又要番學.."aiiiiiiiiiiiii..poor.."
1諗起番學..要測驗考試..就頭暈larrrr.."
如果我唔係培正讀geee..我諗會容易d ge??????係咪丫????"
我都唔知丫..."!!!haaaaaaaa...唔想今年軲班丫..."
如果留左gee...應該就唔會係培正讀luuuuuuuuu..."
wuwuwuwuwuuwwuuwuwuwuwu..."aiiiiiiiiiiiiiii....
anyway..是但larrr..仲有好多功課報告要做丫..."help..."
努力加油..過完哩個假期..我要收心養性..比心機..luuuuuu.."!!!!!
ANYWAY..祝大家..新年快樂...心想事成..學業進步..*