2006-01-20 19:15:23”★_﹎AN!TA,,

成績..




AIII..超唔開心LORRRR.."
今日測..數學...妖妖妖...唔識LORRR..."
雖然我知唔難...但係唔識做丫...FUCK.."
都唔知有冇40分..點算?????????????????
晏就補測番物理...屌...1樣唔難..但係我竟然..."
唔記得左有全反射哩樣野...搞到我唔識做.."妖.."
我溫左超耐LARRRR...您老母..."!!!!!!!!
有4題數...3題做左1半唔識做...OR..做錯..WT THE FUCK.."!!!!!!
梁詠茵..想死LARRR...我唔想再唔合格丫.."
今日派GR...唔合格LORRR...又53...地理又係.."!!!!
英文我唔驚..不過..我地理都幾驚LORRR..AIIIII.."!!!!!!!!
心情不好....."!!!!!!!!!!冇心機溫中文...超想死...超多野要溫.."
食屎LARRRRR..AIIIIIIIIIIIIIIIII..."