2007-08-19 22:42:32♥ R o c k :;

〖 * 歌詞 ♪ Imagine 〗

’ Imagine ’ (John Lennon)

Imagine there’s no heaven
想像這裡沒有天堂

It’s easy if you try
如果你嘗試,那是很簡單ㄉ

No hell below us
在我們腳下沒有地獄

Above us only sky
我們頭上只有天空

Imagine all the people
想像所有的人

Living for todat
為ㄌ今天而活

Imagine there’s no countries
想像沒有國家

It isn’t hard to do
這一點也不難

Nothing to kill or die for
沒有事情需要殺或死

And no religion too
也沒有宗教

Imagine all people
想像所有的人類

Living life in peace
過著和平的生活

★You may say I’m a dreameer
你或許會說我是個夢想家
★But I’m not only one
但不只我一ㄍ
★I hope someday you’ll join us
我希望有一天你會加入我們
★And the world will be as one
這個世界將會大同

Imagine no possessions
想像沒有財產

I wonder if you can
我想知道你是否可以

No need for greed or hunger
不需要貪心和渴望

A brotherhood of man
四海一家

Imagine all the people
想像每個人

Sharing all the world
分享整ㄍ世界

(Repeat★)
黑楓羽翼~))凌* 2007-08-20 20:32:58

哈哈
還有翻譯ㄝ

版主回應
我自己番的

哪裡不好..多多見諒
2007-08-21 16:30:15