2014-07-10 12:32:41十十

生活小故事

 



        早會上,Twins die hard fan 與我有以下一番對話:


Twins die hard fan(指住我頸項掛著的職員證): 嘩! 賴主任,你張相好靚呀!
賴主(冒汗中): 嗯…我張相好靚?

Twins die hard fan(可愛聲線): 係呀! 你張相真係好靚呀!係邊度影㗎?

賴主(滴晒汗): 下次幫你影一張吖,好嗎?

Twins die hard fan(好嬌嗔嘅聲線): 好呀!我都好想影呀!你幾時幫我影呀?

        回家後,我拿出職員證給L.看,跟他分享這段有趣的對話,但他卻以近乎恥笑嘅態度嚟同我講(無錯! 係恥笑!):

L.: 你都係檢討吓你自己個樣吧啦!咁樣都話靚,你都係唔好俾人見到證上面個真樣!

        我的感受是: 如果明天我戴著哈哈笑面具去早會,不知Twins die hard fan 會不會讚我靚過以前??(好驚…)

上一篇:The 'gag' students

下一篇:伴讀