2007-03-24 12:35:18『Αηξει』

只有一次

De:人地爸爸死咗又可以點? 而家咪唯有努力讀書囉。一直回顧只會更添傷感, 既是已成過去, 儘管隨時間淡忘。面對現在...

An:若果你傷心, 我會安慰你, 仲有我會陪住你, 每一個難關都有我同你一齊闖, 以前係, 永遠都係。永遠在你背後。更傷既都未出現, 每一關都會增加你既經驗值, 未來回顧, 今次只不過係小事一樁, 係唔係?

De:Ya!其實我點會輸畀哩個二世祖?

An:表現畀我睇你有幾堅強!想成為懦夫? 唔想就要"加油"! 你曾經同我講過如果真係既話, 會經得更有毅力, 更堅強既?仲會唔會兌現? 如果仲算數既話, 唔該一一用實力表現出嚟! 25-03-06
...只會有一日, 所以唔開心都只可以得一日, 你諗得太多喇, 將來既事無法預料, 何不做啲係你能力範圍既事呢? 別太勉強自己, 至少還有我, 何況唔單只我, 仲有好多好多人陪你, 需要我既儘管要求,by:你最好既朋友。 今個星期日, 你會點安排呢? 時間只剩下半日。(用笑代替哭聲)

De:um..我呀?首先做哂功課先, 繼而溫默書, 你可以繼續安慰我啵^.^ 安慰既說話唔會聽得厭。(唔衰得, 因為係我講先既)

An:想後悔? 無得後悔!!

De:無諗過要後悔

An:好!!任何一個人都會支持你, 你哩種算得上係咩? 唔清唔楚就係。

De:無人可以牽引我既情感, 帶動我既情緒。勝在有你在我身邊。

An:要好好珍惜這種第一次的感覺, 忐忑的, 一想再想, 想忘記卻忘不了, 想撇下, 卻又捨不了, 不太痛心, 只會感到可惜。

De:人類是多麼的奇妙, 又可以作一篇論文嚕。終於可以大聲說出"灑脫地接受了現實"拋開期望。...感激你賜予我的自信, 堅強, 風度, 耐性, 不拘小節, 加強了我的正義感, 同情心...

..其實人生每一個階段都不只是只有自己, 上天會派不同的人到我身邊指導我, 自己也算是..