2007-03-08 19:30:13『Αηξει』

入場券

細個既時候我一對住英文就頭昏腦脹,功課都係一味靠抄, 唔識就算...
有一次爸爸攞到3張入場券, 入場券主題係咩我經己唔記得嚕, 只係知道入面有好多外藉人士同飛機。可能係展覽啩...
好難得先可以入去玩, 但係我之前約好哂朋友去玩喇喎, 我完全無考慮到, 爸爸會因為咁樣而對我大失所望。
我同平時一樣, 都係係假期約埋朋友去公園玩爬縄網、玩千秋, 食雪條, 又或者去”美麗湖”同朋友一齊捉下魚仔, 落去浸下水咁又一日。由於係我同朋友之間有約在先, 所以無論爸爸點勸我都好, 我都無動搖。
爸爸話好難得先有入場券, 好難得先有一次機會, 好難得先抽到時間帶我同姐姐去..嗰度有好多外藉人士可以學英文喎, 一齊去影相喇..., 但係我話D英文預左唔識喇, 就係因為哩句, 爸爸就帶住姐姐走左嚕。
我坐係張床度諗好多野, 但係我諗既唔係要為哩件事而懺悔, 而係我終於舒一口氣, 佢地走左喇。 從來人地逼我做嘢, 我唔會反省自己有無做錯, 我只係會堅持自己既一套理念。
如果有多一次機會畀我揀既話, 我諗我都係會做番同一樣既嘢。
之後我既英文逐漸趕上, 但無特別認真想讀好, 只係課堂上靠唔瞓先稍為好少少....
小六畢業既時候, 班主任陳梓樺老師送左每人一張相比我地, 而相背後有佢對我地要講既嘢。
對我有感而發既係”言語能傷人心, 嘗試做個慷慨的人, 因為施比受更為有福。仲夏02陳梓樺”我參透哩句說話既時候已經係我升上中三。
*由於時間關係, 講住咁多先....