2004-06-28 19:23:41angel..茵

今日去左....

今日上左一堂好悶o既堂.....
去藝術館....係尖咀散...
之後打俾mable...佢約左我同gigi swim 呀...
之後去到佢home 下面等佢同gigi...
佢工人...."low ma"都去....
我地就沖紅燈....low ma 佢唔知我地沖左過去,咁我咪大叫low ma....
gigi話個工人好似係我home 到work 咁....
coz....mable唔多理佢工人low~
游完之後就去左搵stephy,我地去左食野..
and then 睇戲low!~
"重案痴.孖gum...."一開始都幾悶....
but 睇睇下都幾好笑咖!~
yesterday...mable 同stephy打俾我時話...
佢係internet度見到重案孖煙通....
一定睇錯.....
low .....