2009-12-14 01:25:31SZE SZE

忙碌的一日

。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。

。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。

。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。

今日~如此風光明媚既好日子,當然係去D好地方架啦^^

咁就係....去看我們的社區中心表演啦~

還影咗好多相回來~><

影咗咩相?呵呵~(  秘密  =>.0=  )

呵呵~

不過呢~都有小該既相比你哋過一過目既~

嘻嘻~就係..

大家既靚靚獎狀啦^^

哦~哦~

你看~隻牛仔幾得意啵^^襯絕我同MISS啦^^

 

好啦~

來張大合照先^^(我揸機嫁)呵呵~

好LU~

大合照就影咗啦~

去去慶功宴先~^^

去到~大家(大部分姐)都點咗榴槤食WO~大家D口味都幾岩啵^^

食完糖水~

大家都各自打道回府去咗~



我就同媚媚、LILI行咗陣~

還同咗聖誕老公公(哇~@#$%^&)合照~

勁呢 ?我都覺啵~哈哈!!

大家留心D看看~

這個聖誕老公公有咩唔同?

..

...

....

係啦~冇錯啦~就係這隻聖誕老公公....

雖係聖誕老公公,但!係一隻“四眼聖誕老公公”啦~

夠特別呢?!(眾:無聊 =.=|||)

而且~講過秘密你聽~我呀.....

還同聖誕老公公擉過手仔天>///<(羞羞)

不過,你唔好羊出去WO,費事比人羡慕啦(><嘻嘻~)

(眾:唉!

知道啦....唔講啦~咁就講返今晚啦^^

之後,到咗今晚~同媽咪及細老妹一起去約會啦><

同媽咪既恩愛合照~

 

哇~媽咪...好酷啵,不過,你既內在永遠都係咁溫柔的^^嘻嘻

上一篇:鎖事一天

下一篇:結婚典禮