2005-12-18 19:44:00安迪:P

聖誕x農民x十八

天氣真的很冷得很

很有聖誕氣氛

但我是不太喜歡

大家都知道我是很容易感冒的

因此每到天氣轉涼的時份又是我大病一番的日子

---------------------------

農民們對WTO既示威會隨住今日閉幕而結束

我亦係呢幾日內見到香港最亂既一面

農民們顯示左佢地聰明既一面

用突擊令警察們始料未及

最終佢地成功突破防線

向會展進發

佢地為自己同其他同樣遭到不公平對待既農民企出黎講野

爭取應有既野

好勇敢

警察們為保持社會秩序而企出黎

不懼向住佢地攻擊既暴民

佢地有武器

但係因為堅守指示而冇用到

而只係作為死守既一方

其實比農民係更勇敢

其實對農民有不公平對待既

唔係我地

更加唔係我地既警察

而係強國

雖然冇人阻止到你地去爭取任何野

但係以暴力黎對待我地無辜又冇得還擊既香港警察

同人地強國用強權黎對待你地呢d冇得還擊既農民又有咩分別

有錢坐飛機黎香港既

不妨考慮下去美國大肆破壞一番

睇下d殘暴既美國人仲會唔會任你地打啦

----------------------------

今年係我第一年收到聖誕禮物

我好開心

一來d聖誕禮物好適合我

二來就當然係第一年收到啦

希望係一個好開始

今年係我十八年黎最開心同最不同既一年

感謝神,我既屋企人,我既朋友