2007-05-30 13:44:21辦事人

新生命

每個人從小學, 中學被教予的都是跟著規矩行事做人。
大學以後, 卻要你找出自己路而行。2重非常極端的法制。

我的小時候, 看著我尊敬的人而勇往直前, 我認為他們有厲害的一面, 我面去挑戰, 模仿, 這些人包括了很多很多, 有我的學兄學姊, 老師, 名人等, 所以係冇錯架, 我小時候時常被人話我唔多尊敬老師, 經常challenge佢地。 我還記得一次無故被罰, 我對老師說了我大篇論點, 把他都嚇驚了。

現在讀大學了, 卻真的跟著轉變, 以前會諗劉德華同我都係人, 佢有幾勤力, 我都可以有幾勤力, 結果成功考入大學了。現在卻想著自己喜歡走的路, 點先可以enjoy my life多d, 當我睇了很多書, 包括金融, 經濟, 心理, 歷史書後..我找到了我的路, 而這條路主要來源就是"窮爸爸,富爸爸"喇。 緣份令我遇到呢本書, 我會好好珍惜的。