2005-10-25 22:52:53辦事人

幸運於此...緣盡於止??

還有8小時要考呢一個sem既第2科...第一科係我最差既computing,過了...鬆了一口氣,但還不可放鬆下來...不過因小失大喔。上一個sem既momentum of heat and enery transfer係我一科好好運既科,呢一科係我讀咁耐,覺得最難既..雖然COMPUTING對於我黎講都難,但只是因為我自己對programming差既問題,其實亦不是很難的一科。點解好運,o個份卷..full mark is 60,MC有18題估36分..2題long question各12分。我一定要拿到at least 30分先可以pass...考試時間2小時...我用了45分鐘卻只會3題既MC...其他全部都唔識...放棄之際,可做的,只有MC..結果120分鐘全用來做MC...最後得出既結果,當然係pass啦。但我知道只是好運..不會一世是這樣。


我有一點兒不詳,喜歡既人...好像煙般。已經有一位朋友離開了..."難道我一生注定只有自己?" "苦呀"!!!

華仔既新歌,歌詞有如抄襲我一般。他的歌詞往往是細說人生,了解人生的,很動聽..不是歌聲動聽,而是心聲動聽。

難道我天生這樣毫無運氣
難道我一生注定只有自己
難道我真的喜愛聚散別離
難道我不想擁抱你

難道我甘於折服別人道理
難道我喜歡這樣難為自己
難道我真的必須化作翠蝶
難道真要越生誇死

天空海闊是這樣大
可憐胸襟未算大
看到世俗要將愛活埋把他分解
令我極費解(但我會跟你表態)

淚似簾外雨 點滴到天明
再看你的身影一刻我的心顯很高興
空房冷冰冰 山怕孤伶伶
唯有忘記這刻 一起化蝶代替哭聲
繼續躲在花內談情