2006-07-26 10:22:22&零&

I just want you to know who I am.


I just want you to know who I am.

And I don’t want the world to see me.

’Cause I don’t think that they’d understand.

我不明瞭多做解釋會有怎樣的改變?

And I’d give up forever to touch you.

I just don’t wanna miss you tonight.

Can you understand?

When I feel longly,who’s there?

No one!

於是我放棄,永遠放棄去了解妳。

因為我知道這一切並沒有如我想像般重要。

孤單的夜

我想著的卻是遭到妳我放逐的頁面。

And I wanna go home rignt now.

But,where is my home?who knows?

I CRY.

There is only one I can do.CRY.

我不要有誰刻意去記憶我的人生,

我想他並不會了解這一切所代表的涵意。

一個自我,它究竟想要表達什麼?

Nowhing.

什麼都不是。

One day I’ll be did.just like everyone.

但是現在,我已經體無完膚。

I am nothing.

我不是妳,我無法若無其事的走下去。

對不起,即使知道這是必須去面對的一切。

堅強始終離我好遙遠。so faraway.

我想,我會懦弱。

我想,我還是得說...

I need you.