2004-09-15 00:37:11榮榮

+++ Starting Over +++

Starting Over...係SPEED出道一年之後唱的一首歌,佢主要係回顧以前同展望將來,我而家個ICQ都係呢個名,而家9月又開始啦,之前我GEI朋友都同我一齊經過左好多事,亦發生好多事,有大有小,但每一件都好扣人心弦,至少還有我係咁覺得先,新學期當然唔少得就係多左新同學啦,但有D都好有善,就好似我前面的四人幫啦~得覺得佢地好勁呀!一個姓「祝」~WOW~好不同凡響,一個係「阿瑩」(但都係唔慣咁叫),佢呀,佢係女排泥架,仲要係打左七年,仲要係中搥呀,我諗佢的球技實在我之上啦,加上我一向都覺得剎波的球員好型GA,一個叫「森爺」,佢寫得一手好字,佢D字好有勁,好勁~仲有好多好多,總之新開學就想有一個新開始,但事與願違,衰事一開學就泥左啦~我諗好多人都知咩事啦~!我真係極之無奈+無辜囉,都唔知發生咩事,就搞成咁,我真係唔想同佢搞成咁架,唉,可能我XXXX啦,希望遲D有新轉機啦,上一年已經覺得自己好唔妥,因為竟然有D咁事發生係我身上,今年又重蹈覆轍.唔想再煩呢D事,啦啦啦~衰野快D走.好野快D泥~我好想讀大學.我會努力~我會向著呢個TARGET邁進呀!加油唷~我唔會衰比「光頭黃」睇架!!死人頭,哼哼!