2004-06-11 00:29:17榮榮

失敗

點解人生到處都係挑戰?問誰會知道呢?咁點解挑戰後的只有成功及失敗呢?又有邊個知道喎?其實平時生活就好似一個人生的縮影,每日的困難就係人生的挑戰,不是成功就是失敗,雖然我有時都好信.命由天定.但有時都唔係唷~但一有失敗就會歸咎於上天...儘管以前的我係有咁這麼的想法,但而家的我以前以經唔同左啦,而家我會唔諗下咩事會引發到今次的失敗呢?係唔係某地方做得唔夠好呢?最後得出一個最令我心服的答案:就係事前準備唔夠,如果平時有好的準備,就會有好的表現,相反都係一樣,唔夠準備會無好表現,道理就係咁簡單!雖然話就話係咁簡單,但點先叫做足夠呢?咩叫唔足夠呢?...答案都只有一個只會熟能生巧就是了!若不夠熟練,就加操啦~就好似打波打唔好~唔可以一味埋怨自己咩咩差,一定要重新定位,從頭再來~一次打唔好咪打夠兩次呀,再唔係咪打多三次四次啦,總會有一日會打得好架,知道未?所以平時準備係最重要的!!