2004-05-11 13:24:14榮榮

++ 家 ++

呢排屋企好多Gei事係我意想不到ga.唔知點解我覺得好累呀:同屋企人相處.唉!
人一大煩惱就跟住鈬啦!而且仲為左近排gei事同我阿媽嘈交呀.而家都仲未好返.佢仲話而家個屋企家不成家呀!唔知點解...而且夜學個度同人相處方面又開始衍生一d問題唷!同一d人好似friendly左,但又同某唔好wor!好辛苦呀~雖然而家m記方面唔駛返工~但我覺得仲累~同屋企人講野~都唔知講咩好~可能係我自己白痴啦!希望屋企人的關係會好d啦!係m記方面我覺得經理部已經勁遷就我鮁啦@龜經理已經話比我一個星期返一日~佢好好人呀!不過我覺得m記d人好多都係爾虞我詐~好多人都唔係真心相待鮋!唔想再返去啦~但我又會無錢駛喎#好難決定呀~希望好快就過埋會考同大考啦~咁咪可以放暑假同埋去玩lor ~ 雖然阿Sir都講左今個暑假無咩時間玩~但我都係非常期待佢gei來臨,游水.打波.行山等,希望期待唷!頭先的又見番好耐無見鮋廣告:勁講important鰟個美國萬通小太空人計劃.忽然又諗返起細個鮋時候想上太空~而家都想上~都係期待呀!