2004-03-24 00:14:29榮榮

人生...

點解人生會係咁ga?人人總會喜歡聽冠冕堂皇的說話呢?莫非都取悅的感覺係好到無語倫比gei?唔知點解人一大左之後的生活圈子總是比中五的複雜呢?好多人都係爾虞我詐咁樣gei?好慘呀~!可能大概係生活圈子唔同左所以覺得有點格格不入...!殷海光講過人在混亂時會思考:我諗我而家就係於混亂中啦!我真係好想番到去中五個陣時.個陣時每個同學都係友善+親切~雖然唔講得上係超級friendly,但都總好過而家:我雖然去左新環境都有半年.但都好似有點兒格格不入!心中梗有點兒不愉快之感.而且又少左同原本d朋友聯絡呀!!我好怕大過左之後的世界比現在的更恐怖,人人都唔係真心~全部都係帶住一個假面具做人.也許我應該真惜而家的擁有的一切(雖然好似好老士咁,但愈土的東西愈有味道).或者他朝一日會統統失去.到時衝擊來得更激烈~那樣我就顯得更手足無措!