2006-10-13 21:31:06AM 成員是也~!

對未來還沒信心 ?

INY A....
ne篇野係專登打比你睇ga....
你唔好成日話我地唔緊你唔乜野.....
係一直都係你自己係度亂諗野/....


你知唔知你而加做緊ge野同candy wong以前做ge係差唔得好多ga ja.....
戈陣時你都有份話佢唔識諗.....
我地知道左你留班之後....
都有同你傾過ne個問題....


你可唔可以用第二種方法諗野a....
成日都咁自暴自棄....
你越係咁越冇人想理你a你知唔知a.....
我地講乜野你都唔聽.....
你ne幾日唔黎搵我地....
又話我地唔去搵你....
你知唔知係因為我地唔敢去搵你a.......
farrah計好d數又唔敢比你.....
michelle好想去搵你佢又驚....
kelly去同你講野你又黑起口面咁.....
我就更加唔洗講啦....
去搵你等陣唔知同你講乜野咪仲比你話得西利.........


雖然我地升左上f4 ja.....
可能係講d野都係關於f4....
咁你咪去聽囉....
你都唔知f4發生咩事.....
我地都想知你地f3發生過咩事ga....
我地都想知’你’發生咩事a....
你有冇講比我地聽...?


我地又唔係話要排斥你戈d....
等放學咁小事你都可以話我地.....
有時我地都冇等kelly la.....
同block我比你發脾氣....而家唔同block a....
但係咁又點a...?
係咪就代表我地唔緊你a...?
佢地成日都唔等我ga la....咁我咪自己走lo....
我今日放學喊a.....
佢地係上面睇緊singing competition.....
我都自己一個人好堅強咁行返去....
但係你呢?...你大個女na iny.....
有好多野唔需要咁計較ga.....


如果你想要人陪ge話....
你咪出聲lor.....
又冇人唔陪你.....
就算你放學去補習要人送a....
補完習要人接a....
你出句聲都即刻有人過黎接你啦.....如果得ge話/./.....




你明唔明我想講咩a......
你唔好睇完又發脾氣話我講得唔岩....話乜又乜咁先......
你靜靜地咁諗下.....
諗清楚究竟你自己做緊乜野......
諗清楚你自己應該要做乜野.....
好冇...?


拿....
我地遲d搵返你.....
你唔准再黑起塊面ga.....
ok?
candy 2006-10-29 01:13:30

咩叫”candy wong以前做ge係差唔得好多”呀??
我覺得你地好自私lor.....我唔出聲你地好似完全當我冇到咁....咩刀你地話la~
咁有冇人理過我呀???
冇lor.......一個電話or message 刀冇 呀!!!好似由得我....我覺得自己已經唔屬於你地哥班friend lor...!!!咁不如大家刀join d自己甲ge人反喇!!我知講li d 嘢係late 左...不過再維持刀冇意思!!!

kelly 2006-10-21 17:55:24

amy
my heart is always with you

,, 2006-10-18 13:32:51

咁好明顯戈陣我係講過話5想同你地一齊+啦,,
搵5到我5出奇,,