2005-02-05 22:47:18AM 成員是也~!

....隨時歡迎....

咩叫朋友丫..
mo人可以確定地講出黎...
同其他人好開心...咁樣就叫朋友..??
人地話fdship cannot be 4ever..
係你地令我相信...
也是你地令我不相信的....
不過我會try my best to keep it....
...michelle話我有一個1ge缺點.....
.....佢永遠都唔會接受....
..就係....,,,,"咩都唔講...keep in my heart deeply..."
我,....由細到大係咁...
我會改ga...
真係會ga....
我會努力的....
....努力就係好似snow咁...會淚積的....
我點都會ga...
support me...ba...
....你要走都得...不過我會等你地....
....一直等..
我會同失望打交...我唔驚佢ga//...
我地除時歡迎....你地...無論做錯咩...
都係一樣...
因為始終都係朋友...
everyone needs someone...
then....therefore the on who I need is you, you and you...
my lovely...dearest,...valueable...fds....
" i need u..."



Far....~~
Michelle 2010-01-07 15:59:18

我真係好感動!!!好想cry ar !!!! T_T 我覺得我又再次愛上farrah la !!!farrah I love you !!!!