2005-02-05 22:16:58AM 成員是也~!

.........why.........

.....其實我地個個都想好似以前咁.......
.....點解??明明個個都想..........
.....但係吾知點解見到面都好似.......
.....有避忌,冇野講,吾知點開口....
....吾敢玩high d←(講咩le??)......
.....唉........總之...........
......why 吾可以好似己前咁le??....
....我勁吾想lor...........
.......我想轉校ga!!!......
但係令我吾想轉校ge原因之一....
......我吾想冇左班fd ar!!!........
之後我地見面會少d.......
但係點解你地個個都咁嫁.........??
....開黎報台ge原因係要將我地d
美好回憶寫入去呀!!!!
個個都話冇希望............
..........你地惗乜野呀依家???
你地想放棄,我吾想lor.....!!!!
我仲想寫好多美好ge回憶入黎個報台到lor!!!
你惗下,,,,我地一齊ge時候你企係邊ar!!
依家吾係我地要放棄呀!!!
你根本就吾想再同我地一齊!!!
個個都幫自己揾籍口......
話放棄或者吾想再留係到
如果真係吾想再留係到,你就吾會黎li個報台la
Michelle 2010-01-07 15:57:07

講得好啊!!!candy!!!!
你講得岩,開li個報台係要將我地美好ge回憶寫入去,而家,已經唔係你地幾個同我地分開咁簡單,而係全部人都分開曬,所以我覺得報台更加要寫野.....我地D時間真係一D都夾唔到,好難夾,所以我地更加要好好利用li個報台,等我地雖然分隔異地,但係依然可以同大家有密切ge聯繫.....保存我地之間ge感情,拉近我地之間ge距離.....你話係米??而且學candy話齋.....我仲想寫好多美好回憶入去ar ma !!! ^^