2004-10-05 21:28:17AM 成員是也~!

.............各位注意!!

..........覺吾覺得我地班fd好似散咗gum ar??
其實點解le??我都吾知點解呀!!
Joce姐姐話呀我地班fd吾夠真呀!!
吾會比個心出來..................!!
WHY?WHY?WHY?WHY?WHY?WHY?WHY?WHY?WHY?
我地各自都有新FD!!會同佢地出街la or play!!
再吾係好似以前gum la!!好似有time line gum!!
時朗間到左就要換人!!
唉 唉 唉
>3<.................................??
依家吾會成日一齊做一樣野!!
行街,買野or do other things
都吾齊人wor!!有陣時戈個比阿媽禁!!戈個約左其他fd!!戈個吾想出來!!
算吧!!

不過,戈次喺Amy屋企玩得好happy!
雖然吾齊人but可以傾下D心事都好好la!!又玩得開心!
如果成日都人錦ge機會就好la!!>_

Michelle 2010-01-06 02:17:48

XDDDDDDD 比人禁哥個一定係我la !!!! hahahaha^^