2005-03-30 03:52:17林艾美

不要成為怨天尤人的人。( 寫了很長呀..﹗會悶死你)

今日, 放假..o係hall 一個人睇左功夫 vcd。好out...覺得拍得ok,可以接受。
then 返左祈禱會,今日都幾多人返,有好多g7 人分享﹗大家keep 住啦﹗
特別係 lok yiu﹗知你呢排辛苦...﹗你好似yukiu 呢﹗
你可以好似佢咁架...成為一個溫柔的牧者﹗繼續堅持按真理去服事呢﹗

講真,唔係每個人都會鍾意自己架。
由其時,你敢得罪o個d ,第一個唔鍾意自己啦﹗
當然,事出必有因。
總有人(我指的是極度怨O個D...),無論思想的方向,思維都是圍住自己的世界轉...
這種人,總係覺得冇人愛佢,針對佢...同工唔好呀...針對埋佢身邊o個d 人..﹗

一段關係是要雙方去維持﹗組長、組員關係如是;同工關係都係;男女拍拖都係...同神關係都一樣﹗自己都冇付出過,點可以只係怨天尤人呢﹗
會唔會有人一世座o係度,就會一世有人黎愛佢架?﹗講笑咩...
如果覺得教會係咁,對唔住喇...教會的人都係人﹗﹗你要求人去愛你,咁係咪愛你o個個要要求返人地去愛佢,佢先去愛別人呢?咁教會唔會有人付出gore wor﹗

聖經叫我們"愛人如己"麻﹗
係從人出發麻,主動的動作。你就調返轉﹗愛己如己...
如果,真係盡左力的話。大可以對住全世界講...我冇錯,人地錯晒﹗(丫,這些人從來都唔會話自己有反省gore wor)
責任在誰人身上?﹗責任唔o係任何人身上﹗
從這種人的表達,只有埋怨 + 怨恨﹗
一個人話你可以唔聽,當10個人都咁話你的時候...唔該,反省下﹗
同樣,有一個人話我(都要睇下邊個,有d人講野真係唔需要聽)。但係,有2個人提醒我的時候...係我反省的時候,in fact,我從來唔會覺得自己係最好﹗因為,我都有很多唔好的地方﹗

咁係咪有人有需要都唔理佢呢?﹗唔係,但每個人都有自己的需要﹗如果想從人身上得到最大的需要,我可以話冇人會滿足到你這個個人慾望﹗留意﹗是慾望﹗
我們並不負責滿足你的慾望﹗因為慾望從來都是無窮無盡呀﹗好牧羊人是會確保羊有草食,有水飲﹗但唔會幫你食埋架麻﹗

真想就住呢個topic 講篇道﹗要講的話真係大把野可以講~___~。 真想深入d睇下聖經如何面對教會中的這類遊離份子﹗有冇見過我以上所提到的那些人呢?


1.你們不要論斷人,免得你們被論斷。
2. 因為你們怎樣論斷人,也必怎樣被論斷;你們用什麼量器量給人,也必用什麼量器量給你們。
3. 為什麼看見你弟兄眼中有刺,卻不想自己眼中有梁木呢﹖
4. 你自己眼中有梁木,怎能對你弟兄說:容我去掉你眼中的刺呢﹖
5. 你這假冒為善的人!先去掉自己眼中的梁木,然後才能看得清楚,去掉你弟兄眼中的刺。
6. 不要把聖物給狗,也不要把你們的珍珠丟在豬前,恐怕他踐踏了珍珠,轉過來咬你們。