2005-03-10 02:27:49林艾美

見到麻﹗?

見到麻﹗?好靘的一幅玻璃彩畫﹗好靚﹗
今日影架﹗去左荃灣一間天主教堂,大堂的牆壁都裝上咁美麗的彩圖﹗當太陽光射入黎的時候...有一種好特別的美﹗好神聖,好平安的美﹗

呢幅係jesus 復活的圖...wow.....神的榮耀,俾人有盼望的光﹗因為一切都係o係神自己手中﹗我見過神的榮耀,我經驗過佢的實在﹗o係佢同在里的o個種好,呢個世界有冇野可以代替﹗?我o係度諗..花草都係佢創造既,世界最靚既野係佢做,我地最愛、最鍾意、最唔想放手的都係佢做...。我拎住我認為最靚、最鍾意的野,我望下、睇下再諗真d...唔,以前好鍾意...而家都鍾意...再諗真d..麻麻地jei...其實呢d有咩咁值得我付出一生呢﹗望多陣...都唔係好好jei﹗相比起耶穌自己...呢d算得上什麼,我的確冇野可以同佢交換﹗﹗jesus,我想愛你多d~~

主﹗你一句的說話,可以叫我由失望成為盼望﹗
主﹗你一個的安慰,可以叫我由傷痛成為喜樂﹗
主﹗你一個的微笑,可以叫我由困苦成為輕省﹗

我們g7 每一個人的禱告,你都垂聽﹗
爸爸天父,我的心要尋覓你,我的心要親近你,使我的靈甦醒﹗