2008-10-17 17:54:09W 妞_wei

This is me

This  is  me 

很好聽噢!!

超級推薦!

一定要聽聽看!

這首歌是搖滾夏令營女主角唱的

真的很棒~我的手機鈴聲就是這個xDDDDD

 

 

 

This  is  me              Demi Lovato黛米洛瓦托﹞

I've always been the kind of girl
﹝我總是習慣﹞


That hid my face
﹝遮著臉﹞


So afraid to tell the world
﹝害怕告訴這世界﹞


What I've got to say
﹝我內心的感受﹞


But I had this dream
﹝但我有個夢想﹞


Right inside of me
﹝埋藏在心深處﹞


I'm going to let it show
﹝我想要 向全世界宣告﹞


It's time
﹝現在正是時候﹞


To let you know
﹝讓你知道﹞


To let you know
﹝讓大家知道﹞



This is the real, this is me
﹝沒有隱藏 這是真正的我﹞


I'm exactly where I'm supposed to be now
﹝我應該走出我的路﹞


Gonna let the light
﹝就讓聚光燈﹞


Shine on me
﹝一路跟著我﹞


Now I found
﹝現在 我找到了﹞


Who I am
﹝真正的我﹞


There's no way to hold it in
﹝別再放不開﹞


No more hiding who I want to be
﹝不需要再隱藏 我內心的想法﹞


This is me
﹝這就是我﹞



Do you know what it's like to feel so in the dark
﹝你懂在黑暗裡的感受嗎﹞


To dream about a life where you're the shining star
﹝夢想著有一天 會成為明日之星﹞


Even though it seems
﹝雖然看起來﹞


Like it's to far away
﹝虛無飄緲﹞


I have to believe in myself
﹝但我必須相信我自己﹞


It's the only way
﹝這是唯一的方法﹞

This is the real, this is me
﹝沒有隱藏 這是真實的我﹞


I'm exactly where I'm supposed to be now
﹝我是應該勇於做自己﹞


Gonna let the light
﹝就讓聚光燈﹞


Shine on me
﹝一路跟著我﹞


Now I found
﹝現在 我找到了﹞


Who I am
﹝真正的我﹞


There's no way to hold it in
﹝別再放不開﹞


No more hiding who I want to be
﹝不需要再隱藏 我真實的想法﹞


This is me
﹝這就是我﹞



You're the voice I hear inside my head
﹝你就是我找尋的聲音﹞


The reason that I'm singing
﹝我為你而歌唱﹞


I need to find you
﹝我必須找到你﹞


I gotta find you
﹝找到你﹞


You're the missing piece I need
﹝因為你我的生命才完整﹞


The song inside of me
﹝就像是心中的旋律﹞


I need to find you
﹝尋尋覓覓﹞

I gotta find you
﹝我要找到你﹞

This is the real, this is me
﹝沒有隱藏 這是真正的我﹞

I'm exactly where I'm supposed to be now
﹝我應該走出我的路﹞

Gonna let the light
﹝就讓鎂光燈﹞

Shine on me
﹝一路跟著我﹞

Now I found Who I am
﹝現在 我找到了 真正的我﹞

There's no way to hold it in
﹝別再放不開﹞

No more hiding who I want to be
﹝不需要再隱藏 我內心的想法﹞

This is me
﹝這就是我﹞

You're the missing piece I need
﹝生命有你才會完整﹞

The song inside of me
﹝你是我心中的旋律﹞

This is me
﹝這是真正的我﹞

You're the voice I hear inside my head
﹝你的聲音在我腦海裡迴盪﹞

The reason that I'm singing
﹝讓我有唱下去的動力﹞

Now I found who I am
﹝現在我發現了真正的自我﹞

There's no way to hold it in
﹝別再放不開﹞

No more hiding who I want to be
﹝更不必躲藏﹞

This is me
﹝這就是真正的我﹞

 

 

 

很有感覺^___^

而且這首歌的背後故事我很喜歡~

搖滾夏令營應該是差不多的

除了推薦這首歌~

也推薦看看搖滾夏令營,很好看喇~﹝﹝真的!

上一篇:噯上他的~『好聲音』

下一篇:一句話