2004-07-04 00:54:35lice

忙到傻

我日日都0係度無事忙,我d生活再係咁我實會忙死.
8點幾起身,同zither食麥當當早餐,撞到亞羊,
一齊番教會開個什麼檢討會,檢完又食野,好飽,
之後去左搵cathy,再衝去灣仔同媽媽食麥當當,好飽,
佢食食下走左去打麻雀,擺低我1個同好多野食,好飽,
我溫左陣書,同carol去學日文,默書我地好屎呀,好難
搵jojo拎畢業證書,phy幫我地拍video,好無聊,
之後同winnie食味千,食左好多野,好飽...
之後我自己好無聊咁玩樹葉框框,winnie就勁搵野買,
銀座見到亞vic,好怪,咭咭.仲有口環kut,michelle
搵嘉雯買野飲,我繼續玩,winnie繼續搵,..番屋企