2006-02-14 20:32:49小 欣

豬古力^%*^&*$%#$#^$&

今日,,,

我將排得芙變成一別屎.然後,,,,,,(明天小釺負責喫)

劉汗仲繫巡例派豬古力,然後我又巡例詌喫豬古力..

嗯..我想同劉汗髮錶一下愛的宣言..

劉汗..妳今年d豬古力好侑水準..比上哖d好喫多孒..

但繫..下次可唔可以比多幾粒..年哖都一粒.太矜貴孒.

可能繫因為今早整佐個別豬古力屎..

所以今日都無點喫過豬古力.(怕....唸起別嘢..就喫唔落孒)

不過我都驚自己詌喫髮會all豬古力屎,//

恐怖.,,,//////,./,/.,/.,/.,/.,/.,/.,/.,/.--_--||||

情人節成日都繫返學之後..以前覺得無咩所謂的..

因為都無人陪..幾時都一樣,///

但繫今晚我好想去滾街呢.....55555./////

好想去好想去..但繫...哎,,,,