2004-06-11 14:17:43浩翔

靠!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

我和計數佬的往事一則:

你老母
搞一大爛餐又樣樣都做唔好
想點撚樣呀?比一年你計盤數好唔好?
你條仆街除左支支佐佐仲識做o的乜o架?

斯文你就兇
兇過你就笠水
欺善怕惡
做野就成碌o者咁
軟賴賴唔起勁...
夠薑你試下頂我丫!

你老母
拍檯咪拍檯囉
唔撚得呀?
我係咁撚惡架啦
俾錢你駛仲要問候我?
你估我好撚好品呀?

唔順咪出去隻笠隻囉
莫薑呀賓州?

扯火剷你就淨係識話自己錯
話你同隻狗差唔多
隻狗都走黎咬我話我侮辱佢呀!


你自己反醒下啦
同我死出去
我唔撚想見到你!

喂亞賓洲
星期一仲計唔掂盤數你唔洗返o黎啦
你就另謀高就
我就另請高明啦

好耐無試過鬧人鬧得咁暢快lu...

T: 你罪有應得,但係我唔應該咁鬧你。對唔住。