2006-01-02 21:04:57祥期路過

空虛感覺

點解我要傾注心力去愛其他女仔。
點解我要做番學番工,仲要做Drama、上其他堂,約人出黎....
點解我成日去打機、唱k.... ... ...

總而言之,將時間填滿。

持續的激烈,亢奮,終歸會累。

因為空虛的時候,會令我無法抵受無耐的愛,越是沉醉思憶,越是無法自拔,越是支持唔住,最後就有一種越來越強烈的自毀力量在冒昇。雖然呢個世界無人要我咁樣,咁樣亦於事無補,但係呢個先係真正的我。因為正面面對是絕路,所以雖然明知是迷路,都要這樣去走。
------------


好彩,音樂令我心境平和...........



【動力信望愛】
詩集:齊唱新歌第 06 集

我站到街中,聽鬧市聲音,我望見艱辛顛沛眾生
我立志服務,這大片人群,要讓這動力燃亮愛心
我願意關心軟弱與灰心,要用我雙手鼓舞信心。
我願以毅力化做我能源,晝夜去傳送信望愛

光陰匆匆多少機會身邊經過,
誰能伸手獻出關懷不再退避,
只要你與我同往.不怕冷笑與迷惘,
願降卑效法基督一生辛勤,獻信望愛。