2006-01-01 22:19:29祥期路過

SMS send極都send唔到...激死我了......

Send 極 send 唔到....

雖然我..身處蘭桂芳的酒吧,酒池肉林,狂歡勁舞。我心都只是著急,點解會Send極都Send唔到Message!!

每況大時大節我就會想起往日錯過了的時光。

曾經嘉明妹都有興致勃勃咁話去Disco....耐何,當時既我身無分文..,..佢雖然話佢出.......但係要女仔出錢,仲要係佢出,我覺得自己好無用,最後無去到... ...到依家都講唔出諗番起係咩感受,總知一件的往事就會勾起往日種種的經歷。每一刻她在我身邊的時間,都是值得我再三回味的幸福時光。