2005-05-05 01:03:43祥期路過

五月三日

見到cat我好開心,但係見到他滿臉歡喜地望著呀豪,我的心情就十分複雜,見他開心我也開心,但同時又酸酸的。
為何呀豪唔理他呢?cat其實想親近他的,呀豪對他又不是沒感覺。假如我有時間的話,我真想出手,但惟有看他們的造化了。

我的心情起伏不定,之前落的決定亦都左改右改。不過似乎係改最後一次,因為無時間再改,做其他野。

今天 二零零五年 五月三日
放左學,傾左一陣CCB,就帶著十分混亂的心情,照原定計劃去打陣籃球,出下汗。SBI同青衣IVE D場都爆哂,惟有去美景果個場。超污糟,打到成身黑哂。

一條友嚮度狂射。練下跳耀,練下跑步,練下急速來回,練下走籃。汗流不停,手腳酸軟。我一直打一直想,為何我練的時候咁準,我已經一日到黑咁練,但係點解一鬥波就狂唔入。首先我發覺,一有其他人嚮度,我的準蠅度就會立刻下降,我太易受外界環境影嚮,只有兩個極端的時候,才會最準,一就是完全沒人,仲要唔好諗其他野,二就是鬥波鬥到忘我的時候,我平時苦練的姿勢及體力,才會發揮得淋漓盡致。

又如何才會忘我呢?我個人好衰,順境的時候,就會懶懶行咁,只有逆境的時候,即係輸緊的時候,心入面逞強好勝的一面,才會展露出來。另外我又無接受過任何有系統的訓練,所有的技術都是靠平時鬥波一點一滴的觀察及體驗,或偶有名師指點兩句。所以我習慣在鬥波的時候去練波,只有鬥緊既時候,至會進入狀態。

我防守的時候唔夠貼,射波起手太慢,走位太生硬。其實打波同打交一樣,要打得準,打得好,全乎一心。力在何處心傾在何處,心入面要如同明鏡止水,神宜內儉,氣需鼓盪。射波起手盡量夠高,盡量向上,盡量高投物線同時投籃要輕,才會易入。拍波就要低,要眼觀六路,手腳要盡量伸展,拍波盡量要飄忽不定,要出奇不異,最重要的還是節奏。

雖然我知到要咁做,但係就係因為內力不足,手腳有力,卻上氣唔接下氣,勉強施展卻又頭暈暈眼花花。
......................................................................................................

就這樣,我不斷地想關於籃球的東西,汗水流到一地下都係,然後就又去鬥左幾場波,在球場上縱橫飛奔,終於甚麼 莉娟、嘉明、文樂,都拋到九逍雲外,目光只剩下眼前的敵人,心裏只存想氣息的運行。

鬥完一輪波之後,走回學校鎖番好個波,然後回家。這一段路我走得好平靜,發覺終於了無牽掛。

暫時這一段時間,都難以再空閒,希望如果明天可以跟Catrina影埋有可能最後一幅相,就所有的感情事都告一段落。

Drama完了,課堂不用再上,Delifrance唔番住,馬會亦約唔到人一齊番,各人番工,外國讀書,考試,都各有各忙,就算唔忙我都唔得閒理了,電腦唔搞住。

黎緊呢一個月,跟之前的幾個月會好唔同,會係閉關的日子,會係唔會輕易感動的日子,必需是理性的,是沉著的,是專心的,是緊迫的,是有規律的,是健康的。

日記亦暫不舒情,要是向自己報告每天的進展,嚴肅地檢討。
要早睡早起,每天都要去打波鍛鍊體魄。
要有充足睡眠。