2007-04-10 01:36:08大牛

10/4 遊車河

今日又係返1/2
朝早10點左右等到cole cole返工
同佢一齊買左個飽.....
一人一半...跟住我仲理行左我既野
我之前話佢MEET我一下, 我就攬佢一下
今日攬左4下...不過都係搭住條腰ONLY...
但都狂比佢MEET......(瘀晒呀, 仲要比佢話我係豆腐肉><’’)
跟住中午就同左cole cole同秋萍去002食野
期間收到helen電話...佢都痴線架..
都唔知係咪實習.....今日又會返尼
咁我放工就返左屋企..做好功課就出左去關閘接佢+阿君+珊珊
車左佢地返屋企之後..
我去左helen度睇碟...我睇"生日快樂", 佢就係度訓教
好多情節都令起我諗起阿pooh同我以前既野
唉...
睇完我自己都恰左一陣
之後就出去搵阿君同珊珊, 食飽野之後諗住去影貼紙相
點知山左LU.....
之後搵埋nicole去左遊車河
遊到海洋花園對面停低左傾計
傾完就各自返屋企LU

今日其實最無奈係收到阿pooh電話
佢話戈個男仔因為去接佢而炒車
其實我真係想問..關我咩事
咁我是旦同佢傾左一陣就無理到佢LU
不過我真係想知佢同我講係為乜?
係咩心態.....
我真係想同佢講.....
你唔好再咁對我...放過我啦

放我一個人生活, 請你雙手不要再緊握
一個人我最少乾淨俐落
淪落就淪落
愛闖禍就闖禍