2007-04-07 03:37:39大牛

6/4

今朝又係返1/2..勁眼訓
但好睬有阿仙姐陪下我傾計
之後中午行鐘同左義仔, cole cole, 秋萍去左壽司仔食野
放工就返左屋企換車去接helen返尼...
仲車埋珊珊同阿君
之後同helen去左大陸”贖”衫
痴線架...帶唔夠錢都要買衫
女人真係癲癲地架
跟住就同 helen食野之後車佢返工
返到屋企食飽飯..九點半諗住出去跑步...
點知去到又落雨.....
諗住去睇mr. bean啦
又無十一點半.....
跟住就無奈啦
比helen同cole cole玩殘
helen嚇cole cole話嬲左佢
cole cole喊晒口打比我
第一次見cole cole喊.....
好驚女仔喊的...咁就車左cole cole去搵helen
好睬最後無事姐
之後同左肥仔, cole cole, helen, 阿聲去”傻仔”度打邊爐
飲左少少...之後同肥仔去左半邊橙傾左陣計就返屋企LU
helen都癲癲地既.....一返尼又出去飲酒.....

今日總括尼講都幾OK過得
不過返到屋企上網見到阿pooh既留言
但其實又唔太大感覺
只係諗到...我張BB相.....我要返張BB相呀
真係得一張架炸...好珍貴的
其實真係有少少可惜呢段感情
但...放手戈個唔係我...
我都知自己係無盡全力去爭取過
但.....我又可以點?
有第三者既唔係我囉...
我諗唔到理由去同佢再做朋友
因為係佢自己既選擇
我選擇左佢, 佢選擇左另一個男仔, 咁我只好選擇自己一個
我只可以再次講一聲...sorry...我只想一個人生活
但我可以再講多次...
我點都唔會忘記呢段感情...
我會當一個好美好既回憶...
但我會永遠記得係佢既問題
唔係我......
我會好好咁生活落去...始終人一定要有經歷過先成長
我相信我將來一定會搵到個更適合我, 更鍚我既人