2007-04-05 23:57:47大牛

第一步改變

呢幾日都返1/2.....超早起身...都幾累下
不過反而覺得多左時間用咁
琴日同cole cole食飯
比tweety同阿盈見到...
佢地d眼神搞到好唔知點咁..不過算啦
跟住夜晚九點幾..見cole cole要係公司開OT無飯食
買左野食比佢..仲等埋佢收工.....同佢一齊去左helen屋企洗衫
個衰妹唔記得洗衫就返左大陸...唔洗返尼無得著
因為一定有D尷尬野...SO我拉埋cole cole上去
之後今日...同肥仔+肥嫂食早餐..都幾開心
之後行鐘個時仲有戲睇添..(有一男一女輸大左, 係金碧樓下打架)
跟住放工就拉埋cole cole去helen屋企浪衫
哈哈...勁搞笑...cole cole收錯男人底褲(佢細佬)
佢好搞笑...即刻去洗手, 又話要消毒
好得意呀佢
同埋今日返工個時見佢做野好認真..同平時玩個時兩回事
開始對呢個人改觀
之後同左cole cole行左陣街
佢都幾鬼黑架喎
開頭話去飲涼茶...兩間都無開...
買糖...無開...
好睬最後佢去左買蛋糕同零食都有開
不過佢都幾癲.....買野食可以買成百幾兩百蚊

好啦...講返改變既第一步
今日已經將所有有關pooh既pw都改左(仲爭提款卡)
同埋將攬枕, 坐墊個D都收起晒LU
我要"的"起心肝...放低呢D感情
anyway..我唔會忘記佢
始終同佢有四年幾好開心既回憶
我會好好保留...
babypooh 2007-04-07 00:50:54

係咩~但我覺得你咁做同忘記我冇分別....
聽日我都將你ge野全部收起.......