2007-04-03 03:23:06大牛

2/4 煮飯仔, 打機機

今日...朝早個堂唔使返
就去左同helen報名
報名期間落左勁大雨
SO連下就D堂都唔返LU
之後同左helen去食002
之後同佢係我屋企個頭行左陣街
跟住佢屎忽痕..話今晚要落廚
咁我就同左佢去買Å
之後我就去補習..
補完習就車埋nicole去helen度啦
原來helen既廚藝OK架喎
幾好食...
同埋個感覺好正..煮飯仔
希望佢快D搵埋nicole租屋住...咁我又可以得閒上下去
我地三個又可以得閒咁樣癲
但點解要我洗碗><’’
不過唔緊要啦....好開心
之後就打機.....Wii.....勁好玩
但點解我打保齡咁屎既...輸晒比佢地兩個
不過好好玩.....但比nicole抓到我隻手瘀晒
好睬佢都識話: 傷在你身, 痛在我心
HAHA....超低能, 勁搞笑
跟住不知不覺打機就打到成點幾
之後車左nicole返屋企...車個時仲爭D比佢打多獲
因為凍, 我攬Q住佢(搭薄頭ONLY)...哈哈...佢咁大反應既我都唔明
之後車完佢就去左摩卡搵肥仔
頂, 又輸左100$
不過算啦, 主要係搵佢吹下水姐
同佢講開, 真係有D興趣開返間鋪頭..
有得諗....同埋講開又唔想晒左呢個easter假期
好多野想做呀!!!!!
跟住同佢傾到3點就返左屋企LU
Helen 2007-04-04 13:05:19

唔洗租屋住啦~賣唔出呀,哈哈!!!超開心^^
不過下次我再有興致就話你地知啦~整過第二d,你地可以念定食咩,我要知我識唔識煮