2007-04-01 01:19:33大牛

改變

今日本來夜晚係諗住同helen, cole cole, 鴨仔食左張200葡京美食卷
之後車helen+cole cole去大陸
點知....我唔記得helen叫我去佢屋企拎張野
鬼咩.....helen...下次係我訓緊教答你D野
你唔好鬼信呀!我會唔記得架
跟住搞到行程調轉
搞到我要陪佢地兩個過大陸
呢樣都算...仲要係佢地買埋D女人野
勁無奈.......買完仲要話好得意
頂...又唔係比我睇.....得咩意呀
全程好似一個人行街咁 (佢地係鋪頭揀, 我就係附近逛)
最後就返左葡京食野...
好飽就各自返屋企LU

唔知點解特然有種諗法..
想徹徹底底去改變晒所有野
唔想個生命中仲有pooh呢樣野
首先...我會改晒D password...
跟住我會轉MSN, 呢個台都可能會搬.....
但係電話應該唔會轉既.......kee
我要改變改變改變改變改變!