2008-01-04 21:08:05da

12.3..MC购物记....

寻日终于~`同斯敏过MC了
两点几去到```捻住~
去食地``野先横``~
点知``见到铺就不停`
T``同买``
我地``两个
犯下了经典女人毛病..
完全没会`事..甘//

后米``就系``买两杯果汁同鸡蛋子`
充饥``
又继续``去买`~
,.
嘿``搭车返来阵`````你同我讲`已经没塞
知觉``
学你话`栽,,身体瘫痪,头脑瘫痪,
银包度几乎`瘫痪
...
今次收获``算`可以``
度`系护敷品`
不过真`系`好爽```
返到来之后``
叫何生同你 出来`帮我地``罗``野`
渠地``T到呆一阵``系叹气`~.



天气太冻拉
我地`四个罗住一袋二袋
去打边炉``
何生叫超级多野`食`~
我同斯敏对住~褒麻辣`汤底`更加食到停``五`到口`~
俩个人差五``多食塞褒水煮鱼..

`

你同`何生五`弱
产两大碗饭.,,,
跟住就不停``向`五辣边进攻...
最后饱到四个摊系度`..
..
不过虽然系甘``
我同斯敏话``好开心同超级爽``

还有两个星期``放假..,
已经讲``好一放假就再``去
疯狂个`.