2006-12-07 00:22:08MANS

Steamboy

一套講「科學的意思」既動畫電影。畫功,好掂下。好似話用左八年時間製作,畫左十八萬張畫先做到。更勁既係,哩套2D既動畫,竟做到3D既效果,好勁。

不過故事就弱左少少呢。主角係少年阿Ray嘛,但我覺得戲中對佢既描述唔夠多。三爺孫既關係亦都未寫得好出色。講科學既價值同意思,好似又講得斷裂左d,有時都唔記得或唔明d角色講乜。

不過呢,有段講得幾好的。爸爸艾活話科學進步之後,人既心就自己都會有進步;爺爺就話,科學係要以人心為本,要一步一步咁發展。(哎呀!哩個point可以加落我兩日前交果份paper度架~)人心,到底可唔可以跟到現今科技既高速發展呢?我覺得,唔得。我從來都覺得人既適應力係唔低的,但面對一個日新月異既社會,我發覺,要人係精神上配合一個變變變既世界,真係好高難度。所以,我係爺孫派的,我支持人心為本的。

哩套戲係04年上畫,同年上映,又係講科技同人心既動畫電影,重有宮崎駿既「哈爾移動城堡」同押井守既「無邪」。「無邪」有碟了,遲d睇。等我買埋「哈爾移動城堡」先,之後一次過比較下三套戲。

-----------------------------------------------------------------

原來我真係唔識評戲呢。