2006-09-19 23:30:06MANS

黃金歲月

好多人都話:「我最憎畀人睇死架勒!」有時我都會咁諗,但再諗深一層,點解人地會睇死我地先?從客觀因素上畀人睇死都話,但如果人地係因為你既為人而睇死你,哩下,真係要自我反省一下。

羅賓.威廉斯係哩戲內面都係畀人睇死的,重要話佢好鬼死煩,話場球場完左十三年,佢就煩足十三年。但佢仍然嘗試去挑戰昔日既敵人,以及帶起身邊既老婆、朋友、以及係成個城鎮既氣氛。

vcd碟的封套話「生命有take 2」;講真,生命有無得take 2?以戲中故事哩講,take 2係可以,但,首先既係要面對當前的情況。老婆迫佢兩選一、朋友話佢唔想失去佢既威水故事、外父又挑釁佢、甚至係個城鎮本身都無乜生氣。樣樣都係令人氣餒既事,但主角最後都將氣餒化為支持。戲劇化嗎?我又唔覺,最少,佢present出黎時係logic的。

套戲既中文名叫「黃金歲月」。黃金歲月……我的黃金歲月在哪裏呢?定不會是那場球賽,亦不會是在讀master的時候、又不會是我毫無人生意義的時候,計落,我既「黃金歲月」就係中六、七哩兩年:成為「黃金一代」的兩年……

遺憾,不多吧?最少,歡笑比得上甚麼困難為多。

--------------------------------------------------------------------

我們在這兩年都畀好多睇死的,甚至,可能自己都睇死自己。但竟然,竟然係咁既環境下我地先可以好好成長。睇死?多謝哂。

我地既「頹勢」持續到今日都重係度,真係nice到爆。照計,係人都應該會有類似既經歷先係,但我總覺得我地哩班人都係頗樂觀的。點解呢?眼見文龍同黑柴兩個咁鬼敬業樂業、chris又向到目標進發、6k個fyp點死都好都自己一個撐住、劉文係不經意間又入左銀行界、蛇蛇同我又繼續讀書;就算我地間母校有可能畀李國章殺左都好,我地睇哩都唔會咁易死。

生命未必是美好的,黑暗中亦未必有光明;好野,唔會自己走出黎,係要我地自己去搵先有。