2004-10-14 02:10:41尚未設定

二十牛一

9月28日,星期二

去完做節,就去左同思政既朋友仔一齊過中秋,9點幾,我一個人要去到九龍仔公園去同佢地會合。自我懂性以來,我都未去過九龍仔公園架,只好硬住頭皮去la,呀~又比我找到喎~一路行一路都見到好多人玩緊螢光棒,哈~今次我都可以試下玩七彩邊。去到思政堆,呆左~我真係冇可能想像得到,點會有可能所有螢光棒都係藍色架,仲要筒螢光棒係過期架,有幾條唔會發光架。原來lee筒螢光棒係joyjoy買既,但要買貴左tim…幾好呀,成個場都無人好似我地咁得單色螢光棒玩喎,又唔駛點樣襯色喎(根本就無得襯),我十年加埋都無玩過咁多藍色螢光棒架…
今日去了嶺大既terry都黎左呀。我地一班人坐左係草地度談天說地,玩下遊戲。過左無耐,佢地就拿D爉燭同月餅出黎,我開頭都好笨咁以為今日大家真係only慶祝中秋,原來個月餅係用黎同我做生日架~哈~joyjoy年年都有新野~上年生日有兩個蛋糕,今年食月餅都唔錯呀~
好耐無見Leo仔,Irene,Vani佢地la。見返佢地好開心呀~咁就一年la~一年前大家一齊選莊,好多經歷,now我地已經做組爸組媽,見到又一班新人做我地上年做既野。好大感觸。果晚我地係咁玩集體遊戲,一二三紅綠燈都有玩呀~哈哈~我係船長都唔錯呀~
果晚又同Joey chat左陣~上左degree少見左la~朋友~唔好成日話我唔搵你呀~我貴人事忙ma~玩到三點左右,要返屋企lu。因為明日要take photo呀~

9月29日

今日約左12點返city影我地EC既海報,返到council房,大多都換好衫la~,阿J著西裝個樣好好笑~今日我地請到我地CM既同學仔阿Sam同我地影相~正呀~阿Sam超有心機~同我地左諗右諗,左搵右搵。搵d最好既地方同場境去影。科工去左五樓走廊,人院去左圖書館,商院去左時光隧道同人院既交流生中心。影到4點幾,仲話想等夜d去南山影多次,真係好好人~不過我就要去同轄委既委員同朋友仔去玩la。做埋d轄委野,等埋d朋友,就去銀線灣la。哈~Eric等左勁耐呀。之後就坐的士入去la。今日好多朋友仔呀~~不能盡錄~燒燒下野食,忽然阿漢話今日有神秘嘉賓,係咁話我知係邊個既…哦。佢地話夜d叔叔嬸嬸會同eng soc exco黎玩喎,當然對住我講就focus on Kristen la。係咁就佢地會黎架,不過我就唔信la。之後就無再埋佢地lee個話題la。燒左一陣,就去沙灘行下~me sell同MS Cody送左禮物同card比我呀~估唔到呀~超開心呀~上返去,peter同阿ken黎左la~我至愛既好委員~不過peter唔讀la~以後會少見好多,今晚又同佢詳談左好耐~之後上返去諗住燒下野食,BC Cody就話去買野飲喎,之後就去左小食亭度買~我都估到d架la~去到小食亭,結果係小食亭個阿姐拿個蛋糕出黎比我呀,哈~lee個安排就估唔到la~見到個蛋糕~好感動呀…等等,上面畫左條魚既?!仲有包魚仔餅tim。不過都好開心^^ Then我就抱住個蛋糕出返去,我都係第一次見生日果個抱個蛋糕出黎架ja~哈哈~佢地寫左張生日咭比我呀,但當中既恭賀說話我就唔多講LA。hee~今次其中一樣最開心就係果日對我既破壞遠比阿漢生日果日少~食左個cake~影左好多相~就繼續我地既談天說地la~…

9月30日

今日本來要返學架~不過遲左起身…算la,果堂都係吹水堂…唔返la,留在屋企溫書la。溫到差唔多三點,返左學校,最後都無上rosa堂。夜晚有個細EB既簡介會,今年我係候選EC,所以都要去聽下呀,去到順便睇下兩支莊la~搞錯,兩支莊加埋都唔夠10個人,上年我地思政親政都齊莊到架,今年搞咩呀…EB佢地講返今次大選安排~哈~成又日望過黎,我今日個身份唔係細council同轄委呀,唔好理我la。講完之後,我要等埋我個女(佢係細EB),所以就入左去佢地批候選莊間房度等佢地la。就係lee個位比人話我影響EB決定,唉…無奈。

今晚我地去左一個組仔西貢既一間屋度玩呀~去到果時d仔女已經玩左好耐la,佢地有d都坐左係度睇電視la。我就唔理咁多,去個爐度燒野食先~哈哈~五個組女同佢地個kelly媽成班師奶仔,野都唔食係咁睇金枝慾孽 ,用果兩三分鐘廣告時間先過黎燒一燒。我就同D組仔chat下la,好耐無見la ma。好多野食呀~食到差唔多,佢地就迫我去洗手間,哈~好“ja”呀。過左一陣,佢地先比我出黎,當然有個蛋糕la^^。上面寫左8月17日同10月1日兩個日子,佢地話8月17日係滅組第一次見面,希望以為lee一日大家都可以返到這間屋到聚一聚喎,可以的話就好la~至怕到時佢地做左人地組爸組媽既時候,唔埋我地ja~望住d仔女,望住個蛋糕,雖然一早知佢地會同我慶祝,但果下我真係好鬼開心^^,切左個蛋糕,忽然“爸爸,送比你”,我一轉身,就有兩個組女拿左份“禮物”比我la。我真係呆左…係一條咸魚…心情就好似坐過山車一樣,剛去到高處,馬上就掉下來。哈哈~我都只可以話佢地好有心~。張生日card係福如東海果D黎架~哈~。之後我地食完蛋糕,就係果間屋又唱K,又打機la~出左camp之後我地滅組好多時都係飯聚~好少出黎真係玩架~今晚玩得好開心呀~carven成晚全職打碟呀~唔該晒~本來話兩點幾返去city開會,最後都係玩到3點先走~d仔女就玩到天光。

返到city都4點la,我地今日開長會,要委任大EB呀,不過好似話佢地prepare唔夠,搞到搞左成9個鐘都係norm左三個ja,唉~…我開會開到9點左右,終於頂唔順la,入左council房slp。個會都10點休左lu。起身吃埋個早餐就返左屋企slp la。

10月1日

返到屋企slp左一陣,1點就起左身la,因為約左慶麟地ma~佢地今年約左我正日同我出左去慶祝呀。哎~平時你地約我去玩,我都去唔到,今日點都留比你地la~我地出左去九龍城唱K,幾個人,咩都唱一餐,都唱左D舊歌~間唔中唱下都幾得意呀,真真假假,護花使者,平時都唔會諗返起~我真係有D衝動想唱electric girl,唔識?!張立基架~哈哈~唱完K,成班人(都係5個姐)返左我屋企,坐左陣,就出左紅磡睇煙花la。
去到紅磡碼頭,企在個巴士站旁睇,去到果時其實我已經好眼訓架la,都唔多有興趣睇。今年D煙花大多都無咩特別,不過我最鐘意就係果個“哈哈笑”煙花,雖然好簡單,但係所有在場既香港人睇到都好開心,萬紫千紅如何燦爛都唔重要,可能宜家香港人最需要既,就係lee d簡簡單單既快樂。我見到個“哈哈笑”煙花,心情都輕鬆左好多呀~呀,今日終於feel到現埸睇煙花既震撼,因為我地真係比佢震親。之後去左重慶大廈到食咖喱,試左幾隻唔同味既咖喱,幾好食la~不過唔多飽^^之後去左星光大道chat左陣,就返左屋企la,因為真係好眼訓呀(不過都已經一點幾la><)。


我既poster出左LA~~~
D人話影到有D周傑倫feel喎…
但係,其實我係劉華。