2006-06-09 13:40:07腸粉

點解會咁???我想死

講番5月8日先~今日係考Oral~考5:45~去到之後又係等等等~今次role play我係第3個~好過上年係最o個個~role play我問佢野o個時做得幾好~冇問錯~之後個reoprt就做得唔好喇,唔知係咪好緊張同埋個考官舍樣好惡咁~so我有d講番出黎~做得唔好呀lee part~~之後discussion~~搶唔到做開頭!!!~都有講野既~~
之後做完走人番去之後就溫Mgn~~

5月9日~咁多位......唔好意思~容許我今日講句粗口,我今日真係好炆呀~~~真係正仆街黎架!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!~咩事呀而加!!!~做咩要咁玩我呀???~我有咩做錯呀???~我只係想冇驚冇險咁去camp ja ma~點解唔可以呀???~我真係唔明呀!!!!!!!~琴日溫到二點幾~今日9點起身溫~溫熟哂喇,就同我講話黑雨!!!~咩事呀???~
6月2日第一科又係星期五,11點話紅雨~今日6月9日,本身係最後一科又係星期五,又係11點話紅雨~~點解係都要o係人地Exam先黎落呀???~點解呀點解呀???????!!!!!!!!!!!!~Marketing考唔到改左去13號我地入camp考我都冇咩所謂,最多咪bring哂d野考完就入camp~~但係而加又同我講冇得考Management~又唔知改去幾時呀,好大可能係15 or 16號呀~~咁點呀我地???~入左去又出番黎???~係唔係路呀,我唔想bring埋d notes入去camp 到溫呀!!!~我入去係玩而唔係去溫書呀!!!!!!!!~死人白英奇黎架~~6月2日做紅雨就好心俾我地番去考喇,o係度扮咩關心我地既安全je!!!~我唔駛你咁好心呀!!!~
落o下雨你估我會死咩!!!~又唔俾我地番去考!!!!~你咁樣做係累到我ja~~我唔想再揹住lee二個既負擔喇!!!!!!~我真係好唔開心呀!!!!~~次次都係咁!!!~
算咩喎!!!!!~打亂哂我d plan!!!~今日冇哂mood law!!!!~死喇去!!!!!!!!!~
唉!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!~
K仔 2006-06-09 18:52:10

Alan仔好少見到你咁架喎.唔好勞氣,希望在明天呀!..唔好唔開心..唔開心就唔靓仔架喇..好快就考埋佢la..