2006-06-02 17:08:04腸粉

豈有此理

5月2日~琴晚我已經溫好哂,準備好哂d marketing架喇~今朝o係張床到半清醒既時候個口都o係度背緊d marketing d野~~咁起左身再溫多次喇~咁溫完之後就整o下野~搞掂好哂之後著鞋時apple打黎話大佬問過學校話今日唔駛番去考喎~聽到之後唔係呀ma???~紅雨ja喎,唔係黑雨先唔駛番架咩???~咁之後同apple打多次去問~佢話12點後既exam唔駛考~等遲d再安排考番,咩事呀而加~~我真係好想番去考呀!!!~我唔想再要溫呀!!!!~真係唔考試都唔落大雨架law~平時想你落又唔見有喎,我差d就出門口架喇~但apple,呀璋,carman,pui都出左去lu~~我唔想拖喇,人地讀好哂~ready哂架喇ma!!!~真係煩呀!!!!!!!!!~冇野好講!!!!!!!~之後呀璋同apple話過黎美孚~~掛住我呀le???~哈哈哈哈~~之後佢地黎左之後就諗住去飲茶~都係等下午茶先~咁就去左行o下百佳,o係入面係咁講你用邊隻架???~哈哈,之後又去屈x士~之後行完就去左名樓到食野,睇黎咁多檯既平均年齡係我地最細,哈哈哈,咁之後咪食law~食o下野又傾o下咁,幾好呀,我幾鍾意飲茶架都~~~^^咁食完之後冇咩野做就走人喇~之後咪番home law!!!~接住開始溫mis !!!~
好唔憤氣呀...........明明溫哂又要冇得考!!!~仲要唔知幾時先考番喎,都唔知會唔會撞左我地去camp既日子tim呀!!!!!!!!!~唔開心呀!!!!!!!!!!~又要遲多一日先考完試!!!!!!!!!!!!~help !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!~

pic係今日飲茶時影既~~~