2006-05-28 20:46:56腸粉

溫書仔

5月28日~今日都係溫書law~~今日比琴日溫得多左!!!~都好過冇la~~哈哈~
lee 2日都係自己一個食dinner~~~^^好想快d考完試佢!!!~咁就可以玩喇!!!~其實好快架姐~~^^真係好想要多d時間去溫書呀!!!~如果時間可以停止就好喇,我而加係最需要一個好好既精神,因為都唔知做咩lee幾日冇咩精神咁,我要有精神去溫書呀!!!~琴晚同大小姐講開~~大家都覺得我地而加懶左勁多呀!!!~而加比起我地以前溫書既態度差好遠,真係覺得而加好不知所謂~~咁樣去上堂,溫書溫到咁~咩都係以前好,唔制唔制!!!~唔要而加咁!!!~
係呀~~大家快d去留言呀!!!~留咩都好喇~~見到就好去留喇o下!!!~好想見到有人留言~~~~^^

pic係我同婷婷呀!!!~好耐冇見妹妹喇~~~~^^